Over mij

Mijn foto
Rotterdam, Zuid Holland, Netherlands
Ik ben graag bezig met poppenhuizen en miniaturen. Hierbij komt ook mijn liefde voor Italië in uitdrukking. Verder ben ik na mijn werk graag thuis waar ik veelal rommel, huishouden doet, achter mijn laptop zit,hobby't, borduurt maar ook boeken schrijf. Stil zitten kan ik niet.

zaterdag 12 mei 2012

Kalenders en wegenkaarten gemaakt




      

Op fotopapier heb ik afbeeldingen van kalenders uitgeprint.
Van een dun ijzerdraadje heb ik een hanger gemaakt.


De kalenders zet ik boven op de ansichtkaarten standaard. 


Van internet heb ik voorbeelden van wegenkaarten gehaald.
Op de achterkant heb ik de kaart gelijmd.


De te grote kaart heb ik gevouwen.


Verschillende kaarten


Deze heb ik op de andere kant van de ansichtkaarten standaard gezet.





1 opmerking: